Revolver Maps

Tuesday, April 26, 2011

Tattuesday and other stuff


@scotty yelling

@scotty yelling


Hello Folk, Well It is another Day Off Don't
Have to be back to work Till Thurs. :) Odd Holidays
They have Here....Hope you Had A Nice Easter
Todays BLOG IS NOT SAFE FOR WORK
YOU HAVE BEEN WARNED :)
@scotty yelling

@scotty yelling

@scotty yelling


LETS BEGAIN NOW :)

We Will Start out with 
@scotty yelling

The Simpsons "The Great Simpsina" Season 22
@scotty yelling


Homer: Masseuses - half doctors, half hookers that solve everything.

Grampa: In 1957 I saw him turn turn the Secretary of Agriculture into the Secretary of the Interior. It was hell on their wives, but it sure brought down corn prices. Built a house out of corn. It was the worst home I ever owed? when it got really hot it smelled like Frito's.




@scotty yelling

WHAT CAN I SAY HOT GIRLS WITH TATS THATS WHAT :)

@scotty yelling

@scotty yelling

@scotty yelling

@scotty yelling

@scotty yelling

@scotty yelling

@scotty yelling

@scotty yelling

@scotty yelling

@scotty yelling

@scotty yelling

@scotty yelling

Here are a couple of photographs of women with their tops off( WOOOHOOO!!) and then Photoshop’d their nipples away, proving once and for all that it’s not actually considered nudity unless you see a nipple. Tada!
@scotty yelling

@scotty yelling

@scotty yelling

@scotty yelling

@scotty yelling

@scotty yelling

@scotty yelling

@scotty yelling

@scotty yelling

@scotty yelling

@scotty yelling

BTW THIS IS NOT THE FIRST IT HAS BEEN DONE  Jordache Jeans
DID IT FOR A BILLBOARD
@scotty yelling



NOW IT IS TIME FOR WTF :) THIS IS REALLY OFF STUFF FOR FUN READS 

Cup Nude: It’s Steaming Hot!

At some point everyone has enjoyed a fresh hot cup noodle. It is that instant little cup you just poor hot water into, wait a few minutes, and then devour to satisfy your hunger needs.
“Cup Nude”, on the other hand, satisfies a completely different need all together. Although similar in design, you will immediately notice upon opening, that this is not your average midnight snack.

@scotty yelling

@scotty yelling

Complete with a packet of “Gently Acid Lotion”, we are sure you will find some enjoyment out of this loving product, unless of course that is real acid in that packet… Yeeouch!
@scotty yelling


Hizamakura's Lap Pillow
@scotty yelling
Here is something cooky. Normally you would think that resting your head on a lap would be for lovebirds. But not in Japan! They seem to have something of anything and that is exactly what the Hizamakura Lap Pillow is all about. It is shaped like the lap of a woman where you can perhaps sleep better knowing you are in good laps! Only the Japanese could invent something like this


Hooded Spandex Full Body Binder Sack ( ummmmm NO ROFL )
@scotty yelling
The thought of being bagged up like a birthday present isn't my idea of fun, but according to the site, this total body sack is "so comfortable, you could spend an entire night in it"


Doc Johnsons The Fist
@scotty yelling



This is self explanatory


TENGA Flip Hole Black
@scotty yelling

I Have seen some bazzar things but this one is just too funny , I thought it was a damn PHONE 


Sexy Comfort Pillow Exclusive For Men  
@scotty yelling
This sexy girl pillow is the most comfort pillow for most of the men. Her breasts are 3D, and she wears panties as well, very sexy.


This one TAKES THE CAKE !!! (No pun)
GILF Granny I'd like to F&*k love doll
@scotty yelling
If there was ever a doubt that there is a sex toy for everyone, that doubt is officially over. The G.I.L.F. or Granny I'd like to fuck love doll is available for men who don't think cougars are old enough. The G.I.L.F. love doll has three penetration locations, oral, anal, and vaginal. Some grandmas are good at making cookies, and others a good at fucking. Who knew?


MUST READ CAPTIONS HEEE HEEEEEE :) ENJOY

The Accommodator
@scotty yelling






















Do you enjoy using strap-ons but hate how convenient they are? Then strap a plastic penis to your chin with the Accommodator, the only sex toy that lets you repeatedly thrust your face towards your partner’s orifices. It claims to be “great for giving oral sex,” and that may very well be true; but only if you can resist the urge to laugh at how ridiculous your partner looks with a dong growing out of their jaw.

Oral Sex Chest Harness
@scotty yelling
Sticking with the theme of “dicks where no dicks should be,” this chest harness allows you to live out your lifelong fantasy of having sex with a chestburster from the Alien movies. This product also claims to be great for oral sex, leaving enthusiasts with one of the most difficult choices they’ll ever face in life: do they go with the dick that sprouts of out of their head, or the one that erupts from their chest? It’s tricky questions like that that can lead people to a life of chastity.

X-Rated Ring Toss
@scotty yelling

This X-Rated Ring Toss game allows you to combine the simple, childhood fun of ring toss with the adult pleasure of shoving plastic up your asshole. The perfect gift for people with absolutely no sense of shame, this toy can turn any ordinary sexual experience into a challenging carnival game! The box claims it’s “perfect for adult parties,” which leads me to wonder both how I can get invites to those kinds of parties, and whether I’d actually want them.

The Concubine
@scotty yelling


This toy is arguably more “nightmare inducing” than it is “baffling,” as it combines the anatomical inaccuracy of the Hannah Harper toy ( not Shown ROFL ) with all the raw sex appeal of the world’s most unfortunately shaped hermaphrodite. The name is equally confusing, as I don’t see how slapping a tiny wang onto an already horrifying sex toy allows it be qualified as a Concubine. I guess they were just desperate to come up with anything better than this toy’s original name: “The Shame Inducer.”

Fetish Fantasy Extreme
Scared Straight Latex Hood
@scotty yelling
Take your BDSM role-playing fantasies to the extreme with the Fetish Fantasy Extreme Scared Straight Latex Hood.I CAN't MAKE THIS SHIT UP PEOPLE ROFL I mean just look at how sexy you can look to your better half,  I mean damnI know i just love sex with a woman that looks like she is going to kill me.
@scotty yelling

@scottyt yelling

@scotty yelling



TIME FOR DILDO OF THE WEEK
@scotty yelling

"The Chaos."
@scotty yelling
@scotty yelling
Todays Movie Pic and Quote
of the DAY
@scotty yelling

Abduction (2011)
@scotty yelling
Summary:What would you do if you found your own picture on a missing persons website?Teen Nathan Harper (Taylor Lautner) finds himself facing this very dilemma.Setting out to uncover his real identity,Nathan quickly learns his parents are far from who they say they are.When the police,government agents and shadowy figures start to pursue him,Nathan’s quest for the truth erupts into a full-blown Bourne-like man-on-the-run thriller.”
Besides Taylor Lautner,the cast of the movie Abduction also includes Elisabeth Rohm,Maria Bello,Sigourney Weaver,Alfred Molina,and Jason Issacs
Cast:Taylor Lautner    ...    Nathan
        Lily Collins    ...    Karen
        Alfred Molina    ...    Frank Burton
        Jason Isaacs    ...    Kevin
        Maria Bello    ...    Mara
        Michael Nyqvist    ...    Kozlow
        Sigourney Weaver...    Dr. Bennett
        Antonique Smith    ...    Sandra Burns
        Denzel Whitaker    ...    Gilly
        Nickola Shreli    ...    Alec
        Allen Williamson...    Billy
        William Peltz    ...    Jake
        Elisabeth Röhm    ...    Lautner
        Roger Guenveur Smith...    Mr. Miles
        Monica Ciszczon    ...    International Traveler at London Airport
Directed :John Singleton

@scotty yelling


HAVE A GREAT DAY DON'T
WORK TO HARD SMILE
AND REMEMBER YOU ARE LOVED
@scotty yelling
@scotty yelling

MORENO 10


@scotty yelling


@scotty yelling

@scotty yelling

@scotty yelling


I FORGOT THESE
@scotty yelling

@scotty yelling

@scotty yelling

@scotty yelling







Elvis Presley Stuck On You Lyrics
@scotty yelling


 






You can shake an apple off an apple tree
Shake, shake sugar
But you'll never shake me
Uh uh uh no sir-ee, uh, uh
I'm gonna stick like glue
Stick because I'm stuck on you

I'm Gonna run my fingers through your hair
Squeeze you tighter than a grizzly bear
Uh uh uh, yes sir-ee, uh, uh
I'm gonna stick like glue
Stick, because I'm stuck on you

Hide in the kitchen, hide in the hall
Ain't gonna do you no good at all
'Cause once I catch ya and the kissin' starts
A team o' wild horses couldn't tear us apart

Try to take a tiger from his daddy's side
That's how love is gonna keep us tied uh uh uh
I'm gonna stick like glue
Stick, because I'm stuck on you

Hide in the kitchen, hide in the hall
Ain't gonna do you no good at all
'Cause once I catch ya and the kissin' starts
A team o' wild horses couldn't tear us apart

That's how I take a tiger from his daddy's side
That's how love is gonna keep us tied uh uh uh
I'm gonna stick like glue
Yeah yeah, because I'm stuck on you
I'm gonna stick like glue
Yeah yeah, because I'm stuck on you
I'm gonna stick like glue
Yeah yeah, because I'm stuck on you



Some Pics The SIGN ones are From some guys Bar 
@scotty yelling

My Drumming Face :)
@scotty yelling

@scotty yelling

@scotty yelling
@scotty yelling

@scotty yelling



No comments: